Precisió oculta amb Tectus i Anselmi de Simonswerk

Durant els últims anys, les frontisses ocultes per a portes de pas han guanyat presència en projectes d’interiorisme i fusteria. L’impacte visual del ferratge es redueix i es dona més continuïtat al conjunt de la porta, sense renunciar a un funcionament precís.

Aquest tipus de frontissa queda integrada entre la porta i el marc, evitant que el mecanisme quedi visible quan la porta està tancada. És una solució especialment interessant en portes enrasades i en projectes on es busca una arquitectura més neta.

Dins d’aquest tipus de ferratge, Simonswerk disposa de dues marques amb plantejaments diferents: TECTUS i ANSELMI.

Tectus, la gamma prèmium de Simonswerk

Tectus està pensada per a projectes on es demana un nivell superior de prestacions, capacitat de càrrega i possibilitats d’aplicació.

Les frontisses queden completament ocultes amb la porta tancada i permeten regular la posició de la porta en tres dimensions després de la instal·lació. Aquesta regulació facilita aconseguir unes separacions regulars entre porta i marc, i corregir petits desajustos durant el muntatge.

La gamma inclou diferents models segons el pes, les dimensions i les característiques de les portes interiors fins a aplicacions de més pes o amb requeriments específics.

El disseny també és un dels seus punts destacats. Quan la porta està oberta, la frontissa manté unes línies netes i discretes amb diferents acabats per adaptar el ferratge al conjunt.

TE 440 3D: més capacitat sense canviar la manera de treballar

Dins de la gamma de Tectus, la TE 440 3D ofereix una resposta especialment interessant per a portes de fins a 100 kg de pes.

Se sitúa entre la TE 340 3D, amb una capacitat de càrrega de fins a 80 kg, i la TE 540 3D destinada a portes de fins a 120 kg. Això permet cobrir aquells projectes on els 80 kg poden resultar insuficients sense haver de passar directament a una frontissa de capacitat superior.

Un dels seus principals avantatges per al professional és que augmenta un 25% la capacitat de càrrega respecte de la TE 340 3D mantenint el mateix espai d’instal·lació. També conserva el mateix patró de fresat, les dimensions exteriors i la tecnologia de plantilles. Per tant, per a qui ja treballa amb la TE 340 3D, incorporar la TE 440 3D no implica modificar la manera de mecanitzar o la seva instal·lació.

Amb dues frontisses en una fulla de porta d’1 × 2 metres, la TE 440 3D pot suportar fins a 100 kg. Disposa d’ajust tridimensional, amb regulació lateral i en alçada de ±3 mm i regulació de pressió de ±1 mm. També ofereix un angle d’obertura de fins a 180° i incorpora coixinets de lliscament que no requereixen manteniment.

Es pot instal·lar en marcs de fusta, acer o alumini, ampliant així les possibilitats d’utilització en diferents tipus de projectes.

A Solanellas disposem de la Tectus TE 440 3D i d’altres models de la gamma per a la seva comercialització, així com de diferents acabats en estoc. Si el projecte requereix un model o un acabat que no està en estoc en aquell moment, el podem servir sota comanda tenint en compte les condicions de comanda mínima i de ports segons l’import.

Anselmi, el ferratge ocult per a projectes que no necessiten arribar tan lluny

No tots els projectes necessiten les prestacions d’una Tectus. Per a portes interiors i residencials amb exigències de càrrega més moderades, Anselmi ofereix una altra opció dins del grup Simonswerk.

La gamma està especialment orientada per a portes interiors i inclou solucions amb capacitats de càrrega de fins a 80 kg. Com en Tectus, les frontisses queden ocultes quan la porta està tancada i els diferents models disposen de regulació tridimensional.

Permet treballar amb portes de línies netes i ferratge ocult en projectes on no és necessari arribar a les capacitats de càrrega o al nivell de prestacions dels models Tectus més exigents.

La marca ofereix diferents configuracions segons el tipus de porta i de marc, diversos acabats i, en alguns models, sistemes de tancament i amortiment integrats dins de la mateixa frontissa.

Escollir bé la frontissa també forma part d’una porta ben resolta

En un ferratge tècnic com una frontissa oculta, veure físicament el producte ajuda a entendre millor les diferències entre models, dimensions, acabats i sistemes de regulació.

Per aquest motiu, a l’entrada de Ferreteria de Solanellas disposem d’expositors de Tectus i Anselmi, on pots veure diferents solucions de la mateixa marca.

Ambdues gammes estan pensades per donar resposta a necessitats i tipus de projecte diferents. El nostre equip et pot ajudar a determinar quin model és més adequat segons el pes i les dimensions de la porta, el tipus de marc, l’acabat i les necessitats concretes del projecte.

Productes relacionats

#Ferreteria